niedziela, 13 sierpnia 2017

Jak dobrać manicure pod kolor sukienki...oto jest pytanie :D

Hej hej !!

Dziś na blogu pytanie jak dobrać manicure do sukienki :)

Dziewczyny może myślicie tak jak ja niedawno, że manicure  powinien być dobrany pod kolor sukienki ?? nic mylnego :)

Przygotowałam dla Was kilka zestawień, które ostatnio przygotowywałam, razem z moimi koleżankami :)

Zacznę od butelkowej zieleni :) kilka zdjęć zapożyczonych z internetu. 


 Jak widzicie do butelkowej zieleni wspaniale pasuje ciemny róż... malinowy, fuksja, szarość, zółty, złote ale również srebrne dodatki.


Moja koleżanka do butelkowej sukienki postawiła też na czerwień z brudnym białym i srebrem :)



Granatowa sukienka to przede wszyskim czerwien i złoto ;)



Choć jeśli nie ma dodatków złotych możecie postawić na srebro :)


Pudrowe i miętowe sukienki to kolory nude lub złoto :)





Moja sukienka to kolor zimny błękit, nie powiem bo mam wciąż wątpliwości co do manicure oraz dodatków ;)


 to była moja inspiracja od Semilac ;)



Jak widzicie do różu również by pasowała ;)

 

na koniec czerń ;) 

Dla mnie do czarnej sukienki tylko klasyczna czerwień z domieszką złota ;) 

dziś , krótko jednak na temat. Mam nadzieję, ze Wam dopomogłam ;)

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz