piątek, 6 października 2017

Mimozami jesień się zaczyna...jesienne inspiracje od Oulac

Witam już jesiennie!
Kochane, absolutnie nie zapomniałam o blogu, z powodu powakacyjnego powrotu do pracy niestety wszystko się mega przeciąga. Jednak obiecuję, że posty będą pojawiały się regularnie.

Dziś chciałam pokazać Wam troszkę jesiennych inspiracji, jak wiadomo jesień to już inna bajka... zapominamy o różach, neonach, wściekłych kolorkach , wakacyjnych wzorkach.  Natomiast pojawiają się nowe, stonowane kolorki, kocie oczka, wraca złoto, marmur, sweterki, kolorki nude, szlachetne czerwienie i borda. I takie też stylizacje chciałam Wam dziś zaprezentować :)

  

Dwa lata temu zrobiłam właśnie taką przepiękną sesję zdjęciową jesienią razem z moim narzeczonym. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam kolory jesieni :) 

Przed końcem wakacji nawiązałam wspaniałe współprace, jedną z nich jest właśnie współpraca z marką Oulac. Pokazywałam już 3 stylizacje w poprzednich postach np tutaj.
Natomiast dziś będzie o klasycznym bordo, złocie , niebieskim i marmurze.  

 
Lakiery marki Oulac to można powiedzieć nowość na rynku wśród znanych marek takich jak Semilac, Indigo czy Neonail. Jednak absolutnie w niczym nie są gorsze, a nawet powiedziałabym, że lepsze ! 
Nie słyszałam by kogoś uczuliły... piękne , luksusowe opakowania <3 ja jestem w tych buteleczkach zakochana. Duży format 12 ml. Cena bardzo przystępna jak za każdy lakier hybrydowy ok 32 zł, jeśli patrzeć na pojemność i cenę to bardzo się opłaca. 
Jednak to, co najważniejsze to .. jakość! 
Lakiery Oulac trzymają się.. do zdjęcia hehe ..czyli ile jesteście w stanie wytrzymać z odrostem to tyle one będą na waszym paznokciu :) zero odprysków ! zero ścierania! Na końcu pokażę Wam zdjęcie mojego 2 tygodniowego manicure. 
Malowanie ? bardzo proste. Lakiery są gęstej konsystencji więc świetnie się rozprowadzają, praktycznie nie ma możliwości zalania skórek ... świetne krycie, praktycznie dwie warstwy spokojnie wystarczą na pomalowanie paznokcia :) 
Tym razem dostałam kolorki jesienne, bordo, niebieski cat eye i złoto . Złoty lakier jest poprostu przepiękny ! 

Zacznę od lakieru bordo. To lakier z serii Elegant GLK 076. Piękny, klasyczny kolor bordowy. Nieco jasniejsze ma krycie i tu bym dała jednak trzy warstwy by nie było widać żadnych prześwitów. 
 
 




   


 Złapałam ostatni moment niebieskiego nieba ;) 




Myślę, że to mój ulubiony kolor na jesień, a także na wielkie wyjścia. Ja osobiście nie lubie mocnej czerwieni, takiej caddillac ;) więc ten bordo wspaniale będzie mi pasować na "okazje". No niestety na zdj niżej nie widac, że to bordo. Ale widać jak bardzo też jest napigmentowany. 


Zestawiłam go z pięknym, błyszczącym złotem. kolejnym lakierem z kolekcji Glk. Brakowało mi w moich lakierach takiego złota, ponieważ mam już rose gold a takeigo prawdziwego mi brakowało. Przepięknie mieniące się drobinki nadają temu lakierowi naprawdę wspaniały, luksusowy blask.


  Ta stylizacja z drobnym akcentem była piękna, klasyczna i stylowa. Polecam na większe wyjścia :)

Ostatni kolor to niebieski :)  niebieski z serii jade , czyli seria lakierów magnetycznych. Naprawdę bardzo polubiłam ostatnio kocie oczka, więc chętnie skuszę się na kolejne.
 

  Tak wyglądają wszytkie kolorki na wzorniczkach.

Teraz pokażę kolejny manicure w tonacji blue ;) tym razem z efektem marmuru :) 

 

 
Jest to lakier z kolekcji lakierów magnetycznych, można zrobić nim kocie oczko przy użyciu magnesu, jednak ja zrobiłam wzorek marmurkowy i nie chcialam by było już za dużo dodatków w tym manicure. Fokus miał być na marmur ;) 




Fajne, stonowane zestawienie, myślę, że fankom niebieskiego się spodoba :)
taki marmurek jest bardzo prosto zrobić, następnym razem pokażę zdjęcia jak wykonać taki manicure. Jeśli będziecie miały jakieś pytania to dajcie znać. 





Manicure trzyma się wspaniale, obecnie mam go juz ponad dwa tygodnie i zobaczcie ten błysk !


Dajcie znać w komentarzach pod postem czy wy już znacie markę Oulac ? 
Po więcej zapraszam na stronę Oulac na facebooku tutaj lub instagramie oulacnails.
A na koniec kilka zdjęć pięknej jesieni :) 
pozdrawiam ciepło!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz