środa, 8 listopada 2017

Pastelove love we współpracy z marką Laboom Polska


Witam !!!

Przychodzę dziś do Was z "kocykowym" manicure hehehe takim bardzo nudziakowym ale z odrobina szaleństwa :)



Jestem niestety kolejny raz przeziębiona :(

Więc kocykowanie u mnie jak najbardziej zachodzi, ale na szczęście udało mi się zrobić śliczną stylizację pastelową z różowym kolorkiem. 

Moja współpraca z marką lakierów hybrydowych Laboom_Polska zaczęła się już latem , kiedy to przed wyjazdem na wakacje do Hiszpanii zrobiłam sobie neonowy manicure z palemkami, pamiętacie to jeszcze? aż fajnie sobie wspomnieć ..jak było cieplutko...



A tak wyglądał kompletnie nienaruszony pod koniec wakacji :) 


Za co lubię lakiery marki La boom

*za krótki, wygodny i precyzyjny pędzelek
*za baaardzo dobre krycie
*za nową gęstą formułę
*za trzytygodniową trwałość

 Tak było latem a dziś jesiennie...prawie ...zimowo. 

Pod  koniec września dostałam przepiękną przesyłkę od La boom _Polska. 

Była tak ślicznie zapakowana <3



 Naprawdę... to jest takie miłe dostawać takie pieknie przygotowane paczuszki :) 
Kolorki były mega pastelowe .. bardziej wiosenne, niż jesienne ...a w parku było już tak ...




 Jednak ostatnio, po ciemnym manicure zapragnęłam bardzo już czegoś jasnego i pastelowego :) dlatego z chęcią sięgnęłam do paczuszki od La boom. 

Kolorków było 6 ale ja wybrałam sobie jeden, piękny pastelowy róż o numerze 68 (wiecie, że ja uwielbiam róż...pod każdą postacią). 




Cała kolekcja prezentowała się tak ...







 


Aplikacja lakierów La boom jest bardzo prosta, w zasadzie dwie warstwy wystarczą ;) bo są tak mocno napigmentowane. Ponieważ są bardzo gęste, zalanie skórek jest praktycznie niemożliwe ... 

Ja zaispirowałam się zdjęciem, które oglądałam na instagramie... Instagram daje potężną  dawkę inspiracji :) tamta stylizacja była w zieleni...a moja jest w różu i fiolecie ze srebrem ...


Czy polecam lakiery La Boom ?
Jak najbardziej ! 
Świetnie nadają się dla osób początkujących w magicznym, hybrydowym świecie :) 
Cena też jest bardzo atrakcyjna , jedynie 19.99. 

Pełną ofertę kolorystyczną możecie obejrzeć na stronie LaBoom Polska tutaj

Zapraszam bo warto !
 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz