sobota, 18 listopada 2017

Jesienne liście i róże sharm effect Oulac

Witam serdecznie :)
Własnie nastała pora, której naprawdę nie lubię jeśli chodzi o robienie zdjęć. Nie jestem z zawodu fotografem i nie mam "namiotu bezcieniowego"czy innych takich sprzętów:( dlatego robienie zdjęć o tej porze roku jest dla mnie szczególnie trudne...


Dziś chciałabym zaprezentować jesienny manicure wykonany lakierami Oulac oraz chciałam pokazać,że sharm efekt to nietylko wiosenne kwiaty...to też liście lub róże na ciemym tle. 



Zacznę od tego co to jest SHARM EFFECT czy też "mokre na mokre" to taki trend w zdobieniu paznokci gdzie wzorki przy użyciu specjalnej bazy i specjalnej do tego przeznaczonej hybrydy mają za zadanie pięknie się rozlewać. 



 
Zanim zaczniecie zastanawiać się i pytać ...udziele odpowiedzi:  niestety ... zwykłą hybrydą nie da się zrobić by tak pięknie róże rozlały wam się i utworzyły taki efekt. 

Bazy, które dostałam od firmy OULAC to baza przeźroczysta i biała baza. 


Obie są dosyć gęste i mają specyficzny, intensywny zapach. Białą wystarczy pomalować raz i jest to odpowiednia baza do tworzenia pięknych kwiatów na wiosnę czy też rozlewanych białych wzorków na przeźroczystej. 




Dostałam także dwa kolorki, pomarańczowy oraz zielony z serii OULAC BLOSSOM , które własnie zapewniają ten perfekcyjny efekt rozlania :)

 Pokażę Wam teraz jak namalować liścia na białej bazie.

 Malujemy CIENKO bazą białą do sharm effect.


 Następnie cienkim pędzelkiem zaczynając od góry malujemy takie paseczki, mocniej dociskając na górze a mniej na dole (żeby uzyskać efekt zwężenia)

 Kolejny krok, nadal bez utwardzania to zaczynając znów od góry przeciągamy bazę w część listka ;) 
I w momencie kiedy mamy efekt o jaki nam chodziło wkładamy do lampy. 

 Żelem do zdobień o białym kolorze rysujemy elementy liścia :) może być biała hybryda jednak polecam zainwestować w dwa tylko żele czarny i biały. Ich cena to ok 25 zł ale świetnie się nimi maluje różne detale gdyż są dużo bardziej gęste i nie spływają.
Na koniec dodałam kilka dodatków brązowym perłowym kolorem :) i liestek gotowy. Dziecinnie proste !


Natomiast do wykonania roży na ciemnym tle, należy pomalować paznokcia czarną hybrydą, następnie bazą clear czyli bezbarwną cienko i wtedy malować różę począwszy od środka ;) ale róża będzie w kolejnym poście ;) 




 Oto przykłady różnych, jesiennych listków ;) 

Teraz pora na mój manicure. Kiedy nie mogę się zdecydować na to czy chcę liście czy różę, maluję obie rzeczy :D

Najpierw namalowałam różę, potem białą bazą blossom namalowałam listki jak w liściach u góry :) 







Uzyskałam ciekawy efekt ;) chciałam by nie były zbyt smutne :) 

 Uwielbiam jakość lakierów marki Oulac :) 


Bez problemu mój manicure trzyma się 3 tygodnie a błyszczy tak samo jak pierwszego dnia :) 
Serdecznie wszystkim polecam;) mam nadzieję, że spodobał Wam się manicure nieco w ciemniejszych odcieniach :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz