poniedziałek, 22 maja 2017

Wiosenne inspiracje na pazurki i jak namalować flaminga

Hej wszystkim, dużo ostatnio się działo i nawet nie miałam czasu, żeby coś napisać.

Na początku chciałabym powiedzieć, że jak zawsze wiosna&lato inspirują chyba najbardziej. Jest tyle ciekawych propozycji. Seria aquarelle od neonail, lakiery polecane przez Margaret u Semillaca, neony od Słowianki, nowa formuła od Claresy... naprawdę, bardzo dużo... .

Co tu zrobić żeby nie zwariować i nie wydać całej wypłaty ??? Nie wiem jak wy ale mnie ciężko się oprzeć i zachować umiar.

Najbardziej wyczekiwanym dniem jak narazie jest... 11.06 !! kiedy to w Lublinie odbędzie się Pokaz Słowianki !

Jak widzicie na plakacie będzie to pokaz nowości produktowych, już powoli ukazują się jakieś rąbki tajemnicy, że będą to na przykład neonowe emulsje. Ja już odebrałam swoją wejściówkę, jest jeszcze kilka miejsc, cena to 50zł a napewno będą jeszcze zakupowe promocje :)

Zapraszam :) moja przygoda z paznokciami właśnie tam się zaczęła!!

Czekam wciąż na moje nowe lakiery od Claresy oraz na ich paczkę do testowania.

a dziś ... a dziś kilka nowych pazurkowych zdjęć oraz króciutki stepik na flaminga :D

 Pazurki w całości budowane żelem od Indigo o nazwie easy shape rosy.
Kolory to  semilac 130 sleeping beauty, potem biały semilac strong white, różowy od ness 7541 hip hop róż. i łapacz snów namalowany ręcznie semi artem czarnym.

W rączce baza od Słowianki, którą używam pod żel :)


Kolejne wiosenne pazurki, moje ulubione chyba ;) ostatnio to semilac 056 piękny, typowy różyk i do tego wyżej wspomniany Ness. Na różowym lakierze położone piegi srebrne i różowe.


Pięknie odchowane pazurki na bazie proteinowej od Indigo. Semilac 032 biscuit oraz neon raspberry 042.

A teraz FLAMING!! Najpierw leciutko rysujemy tułów. Dwa razy utwardzamy, za drugim przytwierdzamy kolorowe cyrkonie.
Potem domalowujemy dziubek i nogi. Na koniec TOP ... nic prostszego !! :))








Cyrkonie oczywiście aliexpress ;)





Kolorowe inspiracje tzw "mokre na mokre", nie mam najnowszej bazy od neonail ale mam x white od indigo i dzieki nim mogłam wyczarować takie o to kolorowe wzorki ;)

pozdrawiam letnio i burzowo

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz